webinar

Get an introduction to Danish HR Law

Office01
Members DKK 2.250/Non-members DKK 3.000

Information

Dette arrangement er afholdt

This webinar is aimed at English speaking HR-professionals and managers who need

  • An overview of the Danish Labour Market Model
  • An overall introduction to Danish HR Law, focusing on the salaried employees

The agenda for the webinar will be

    • The legal framework for employment
    • The managerial rights & duties
    • Non-discrimination
    • Issues upon employment
    • Rights & duties
    • Terms & conditions
    • Sick leave
    • Holiday
    • Maternity & paternity leave
    • Change of terms & conditions
    • Warnings
    • Termination with or without notice
Udfyld formularen

Tilmeld dig webinaret

Tilmelding

Ved tilmelding skal du acceptere vores forretningsbetingelser og privatlivspolitik

Kommende arrangementer

4,5
Ledelse

Teamledelse

Lær at lede og facilitere et eller flere teams til bedre præstationer på en motiverende og effektiv måde. Skab motivation, forbedret samarbejde og øget performance.

DKK 15.900,- ekskl. moms / 18.900,- ekskl. moms

3. februar 2025

3 dage

København & Aarhus

4,5
Ledelse

Leder uden personaleansvar

Leder uden personaleansvar er et program målrettet dig som ikke har et formelt personaleansvar, og hvor fleksibilitet, effektivitet og resultater skal gå hånd i hånd.

DKK 28.900,- ekskl. moms / 33.900,- ekskl. moms

3. februar 2025

6 dage

København & Aarhus

4,4
Projektledelse

Grundlæggende projektledelse

Lær de grundlæggende principper og metoder inden for projektledelse, så du kan føre dine projekter sikkert i mål.

DKK 10.600,- ekskl. moms / 12.500,- ekskl. moms

3. februar 2025

2 dage

København & Aarhus

4,8
Ledelse

New Manager - Leadership toolbox

Whether you are a new or experienced leader from outside Denmark or a specialist stepping into a leadership role, this is the training that will help you succeed in your leadership role.

DKK 15.900,- excl. VAT / 18.900,- excl. VAT

3. februar 2025

3 dage

København