6 Factor er et enkelt og let tilgængeligt værktøj til rekruttering og onboarding. 6 Factor er relevant, når tiden er knap, og der stadig er behov for en struktureret, standardiseret og nærværende rekrutteringsproces.
Brug testen til at skabe struktur i din samtale omkring få, men relevante, temaer og opnå det bedste match mellem ansøgerens personlige kompetencer og kravene i jobbet.
Det kan være en vanskelig og langvarig proces at spore sig ind på en kandidat – særligt hvis dialogen ikke flyder naturligt. Her giver 6 Factor struktur og indhold til samtalen.
De seks faktorer, som testen måler på, samt de åbne spørgsmål sikrer, at samtalen bliver centreret om det vigtige; nemlig at finde ud af hvad ansøgeren kan og har af tidligere erfaringer, og hvad ansøgeren vil og er parat til fremadrettet.
Denne testtype understøtter den kortere rekrutteringsproces til eksempelvis ansættelse af:
Testen er velegnet til:
Drive:
Opgave:
Testen måler, som navnet antyder, på seks faktorer:
Drive-faktorer:
Opgavefaktorer:
Foruden de seks parametre består testen også at en række åbne spørgsmål, som kan give anledning til dialog.
For at komme i gang med at benytte værktøjet i din egen organisation, koster det ikke andet end en certificering.
Klik her for at finde certificeringspriser og kursusdatoer
Derudover betales der for hver test, der bliver gennemført. Prisen afhænger af forbrug. Kontakt os på cwg@cfl.dk for at høre mere.
Du behøver ikke en certificering for at benytte CfL-Personality Focus Profile - 6 Factor i egen organisation. Vores erfarne konsulenter hjælper gerne med test og tilbagemelding på konkrete opgaver. Læs mere her.
Oplev CfL-Personality Focus Profiles - 6 Factor med en skræddersyet demovisning af værktøjet. Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt.
Står du med en konkret opgave, så hjælper vi dig gerne i mål. Send os dine oplysninger, så hører du fra os.
Tag en certificering i CfL-Personality Focus Profiles - 12 Factor og få værktøjet ind under huden.
The Five Behaviors er et teamværktøj, der hjælper teams med at blive så effektive som muligt.
Selv dygtige teams kan mislykkes. Læs her hvordan du skaber succesfulde teams med modellen De fem dysfunktioner i et team.
Mental sundhed er en vigtig forudsætning for de gode arbejdspræstationer og ikke mindst arbejdsglæde. Læs hvordan du som leder kan skabe bedre trivsel ved at styrke den mentale sundhed.
Hvordan styrker man samarbejdet med JTI? Få indsigt i, hvordan Odsherred Kommune har skabt bedre kommunikation og trivsel gennem personlighedsanalyse.